Tallinna Lauluväljak saab uue visuaalse identiteedi

Tallinna Lauluväljak on eestlastele eelkõige meie armastatud laulupidude kodu aastast 1928. Tänavu tähistab Tallinna Lauluväljak oma 90. sünnipäeva ning juba tuleval aastal laulupidude 150. aastapäeva.
Lauluväljaku peamised sisulised väärtused jäävad, kuid ajaga kaasas käimiseks vajas uuendust eelkõige visuaalne identiteet. Sellest tulenevalt kuulutas SA Tallinna Lauluväljak välja logokonkursi. Võistlustööde hulgast valiti võitjaks AD Angelsi poolt esitatud töö “Noodijoonestik”.

 

Tallinna Lauluväljaku juhataja Riho Rõõmuse sõnul on Eesti ühiskond kiire arenemise protsessis, sama peab suutma ka Tallinna Lauluväljak. “Uus põlvkond ja uued tarbijad ootavad pakkujatelt uusi märgilisi lahendusi. Üha enam on ühiskond tervikuna seotud infotehnoloogiaga, erinevate ekraanidega ja sealt tuleva informatsiooni ja visuaalse pildi massiiviga.

Lauluväljakut külastab suurtel üritustel järjest enam inimesi esmakordselt, sealhulgas palju turiste. Soovime neile edastada konkreetseid sõnumeid ja nende orienteerumist lihtsustada.

Asutuse uus visuaalne maailm saab olema ühtaegu kaasaegne, aga ka selge ja atraktiivne. Infoajastul on võrdselt tähtsad nii informatsiooni selge sisu, aga ka atraktiivne ja märgatav vorm”, kommenteeris Rõõmus.

Lauluväljaku uus logomärk moodustub voolavalt laulukaareks vormunud noodijoontest. Uus identiteet peegeldab meie riigi tugevust ja rahva eripära. Noodijoonestik algab aegade algusest ja suundub tulevikku, sel teel tuleb ette suuremaid ja väiksemaid võnkeid. See on justkui eestluse kulg ja jätkumine. See on viis, mis muutub koos Eesti looga ja milles Tallinna Lauluväljakul on kanda märgiline osa.

Visuaalse identiteedi konkursi žüriis osalesid: Tallinna Linnaplaneerimise Ameti linnadisainer Urmas Kaldaru, disainer Asko Künnap, Tallinna Lauluväljaku juhataja Riho Rõõmus, turundusspetsialist Hando Jaksi ja kommunikatsiooni ja partnersuhete juht Katrin Aunpu.

Žürii hinnangul annab musikaalse käekirjaga kavand “Noodijoonestik” häid võimalusi animatsiooniks, rakendub ilma suurema vaevata erinevates meediumites, on olemuselt kerge ja paindlik ning pakub erinevaid võimalusi materjali edasiarendusteks ja laiendusteks.

Enamus visuaalse identiteedi praktilistest teostustest viiakse ellu 2018. aasta jooksul.

Rohkem infot:

Riho Rõõmus

SA Tallinna Lauluväljak juhataja

riho@lauluvaljak.ee

Kommenteerimine on suletud