Kuidas tiim uuel aastal õigesti käima saada?

Uusaastalubadused on jaanuari põhiteema. Ikka rohkem trenni ja vähem šokolaadi. Samamoodi teevad värskeks majandusaastaks lubadusi ka ettevõtted. Üheks neist võiks olla rohkem tähelepanu oma töötajatele ja rohkem tiimiüritusi, sest, parafraseerides Richard Bransonit: õnnelik ja hästi hoolitsetud töötaja kannab hoolt ka Sinu kliendi rahulolu eest. Niiet, uuel aastal uue hooga! Ja Tallinna Lauluväljaku ruumide rent tuleb ürituste korraldamisel ikka ja alati appi.

 

Hoolega läbimõeldud ja tiimi iseloomu ning vajadustega sobivad ühised ettevõtmised loovad positiivset õhkkonda, kus meeskond saab üha tulemuslikumalt tööd teha. Kes meist siis ei sooviks jaatavas keskkonnas tööd teha? Ka uuringud kinnitavad, et õnnelikud inimesed on tunduvalt edukamad.
 

Milline on tiimiüritustest saadav kasu?

 
  • Usaldus tiimiliikmete vahel kasvab.

  • Inimesed on entusiastlikumad ja suudavad/tahavad paremini oma tööle ning muudele toimetamistele keskenduda.

  • Vähenevad inimeste vahelised hõõrumised ja konfliktid.  

  • Suureneb kollektiivi vaheline suhtlus ning teineteisemõistmine.  

  • Paranevad suhted klientide ja partneritega ning ajapikku kasvavad ka käibe- ja kasuminumbrid.

  • Ettevõtte maine spurdib kõrgustesse, sest tiim räägib hea meelega oma sõpradele-tuttavatele sellest, kui äge tööandja neil on. Ja nemad omakorda oma sõpradele-tuttavatele jne.

 

3 nõuannet, mida tiimiürituse korraldamisel silmas pidada:

 
  • Ära sunni korporatiivsust liiga peale. Kõige paremad on üritused, mis ei tundu nagu järjekordne päev kontoris, ega sunni inimesi ettevõtte missiooni ja visiooni ette lugema. Pigem mängulised või lõõgastavad. Töötoad ja seminarid võiksid toimuda vabamas keskkonnas.  

 

Ja kõige vahvamad üritused, kusjuures, on need, mis sünnivad ettekavatsematult, tiimiliikmete omal vedamisel, sest neil on omavahel lihtsalt nii tore.

 
  • Mõtle kastist välja: ära mine sama vana teed pidi nagu igal aastal. Mõtle seekord midagi täiesti ootamatut ja vahvat välja. Alati saab kaasata ka professionaalsed ürituste korraldajad, kes kontseptsiooni väljamõtlemisel ning selle ellurakendamisel kaasa mõtlevad.

 
  • Tiimiüritused ei pea olema alati range iseloomuga. Need võivad olla hariva iseloomu ja eesmärgiga, kuid sellegipoolest lõbusad. Minge koos kontserdile või kaasake ajurünnaku sessioonile mängulisi elemente, kutsuge seminari kohvipausi ajaks kohale näiteks mustkunstnik!

 

Kokkuvõtvalt võib väita, et läbimõeldud ning järjepidev meeskonnavaimu arendamine hoiab ka tiimi moraali üleval, mis omakorda loob hea keskkonna suurepärasteks tulemusteks.

 

NB! Ära võta ühiseid üritusi kui kulu, vaid investeeringut. Rahulolev ja motiveeritud töötaja panustab rohkem ja kvaliteetsemalt, mõtleb kaasa ning pakub suurema tõenäosusega ka uudseid lahendusi.
 

Ruumide rent Lauluväljakul: nii palju võimalusi!

 

  • Cafe Gustav. Laulukaare all olev seminaride, tiimipäevade ja töötubade jaoks ideaalne ruum, mis on oma nime saanud armastatud dirigendi Gustav Ernesaksa järgi.

 
  • Kaare all olevad siseruumid sobivad hästi koosolekuteks ja seminarideks. Huvitav fakt: suurürituste ajal on neis ruumides tavaliselt A-klassi staarid.

 
  • Ka kaarealust välipinda saab tiimiürituste tarbeks ära kasutada. Korraldada treppidel sportlikumaid üritusi, see on vihma ja lume eest kaitstud ning soojemal ajal saab seal pakkuda ka meeliergutavat hommiku- või lõunasööki.   

 
  • Rõdu (mis tavaliselt käib kokku Klaassaaliga) sobib imehästi intiimsemate ürituste jaoks. See asub kolmandal korrusel ning on poolavatud iseloomuga.

 
  • Sammassaal sobib neile, kellel on suurem tiim ning tarvis avaramat ruumi. Ruumis on ka sambad, mida võib hea fantaasia korral põnevalt ära kasutada. Suurproduktsioonide ajal on terve Sammassaal välisesinejate päralt. Siis ehitatakse saali keskele artisti jaoks n-ö restoran, siin on tuuri mänedžer, tehnikud ja kogu ülejäänud tiim.

 
  • Klaassaal on ideaalne pidulikemate firmasündmuste korraldamiseks. Näiteks väliskülaliste vastuvõtt, kolleegipreemiate autasustamine, ettevõtte juubelid ja muud olulised sündmused. Pulmahooajal on Klaassaal, muideks, väga populaarne. Seda just tänu oma maast laeni akendele.

 

NB! Lauluväljakult saab ka kõik koosolekuteks vajaliku tehnika.


Kui Sa soovid oma tiimi produktiivsust tõsta ja ettevõte tulemused kestvale kasvule suunata, siis võta meiega ühendust!