10 nõuannet, et firma suvepäevad tuleksid tõeliselt vinged!

Varalahkunud Steve Jobs on öelnud, et suuri asju ei tee ärimaailmas kunagi üks inimene, vaid terved meeskonnad. Suvepäevad on suurepärane viis korporatiivne igapäev paariks päevaks õlgadelt heita, oma tiimikaaslaseid paremini tundma õppida ning koos nendega mõnusalt meelt lahutada. Eduka ürituse taga on aga läbimõeldud kontseptsioon, pühendunud inimesed ja soov midagi vahvat koos ära teha.

 

Anname seekordses blogis nõu, millele peaks tähelepanu pöörama, et firma suvepäevad võimalikult hästi õnnestuksid ja pikaks ajaks osalejatele meelde jääksid. Nippe sai kokku lausa 10! Head lugemist.

Tallinna Lauluväljak_Suvepäevad
 

Millele peaks kindlasti tähelepanu pöörama?

 
 
  • Alusta, nagu ikka, kontseptsioonist. Milline on suvepäevade eesmärk? On see haridusliku sisuga, suurematele ja võimsamatele tegudele utsitav või meelelahutuslik? Seejärel pane paika kõik tegevused, mida eesmärgi saavutamiseks teha tuleb. Nii firma juhtkonnal kui ka tiimil.

 
  • Toimumiskoht. Eestis või välismaal? Sise- või välisruumid? Kõige parem oleks muidugi, kui oleks võimalus vajadusel vihma (või suvise rahe!) eest tuppa varjule minna. Tallinna Lauluväljak pakub põnevaid võimalusi suvepäevade korraldamiseks nii väli- kui siseruumides. Meil on tuletorn, kaare alune pind ja 23 hektarit maad, rääkimata kõikidest suurematest ja väiksematest siseruumidest!

 
  • Renditarbed: mida on Sul tarvis, et suvepäevad tuleksid nii vägevad, et neist räägitakse veel aastaid hiljemgi? Mõtle hoolega läbi, kuid kindlasti oleks Sul vaja renditavat mööblit (kott-toolid, tumbad, õllelauad ja -pingid, mida saab kokku panna), samuti suured telgid, kui ilm kisub käest ära, külmkapid, et jooke jahedas hoida, prügikastid, tuhatoosid, valgustus, helitehnika jpm. Tallinna Lauluväljak tuleb Sulle appi, sest meil on kõik vajalik olemas.

 

  • Programm. Kui toimumiskoht ja sealsed võimalused (ning eesmärk) on teada, pane paika ürituse kava. Kui tahad, et meeskond lisaks meelelahutusele ka oma teadmisi värskendaks, kutsu kohale põnevaid inimesi, kellel on huvitavaid kogemusi jagada. Eestis on mitmeid värvikaid isiksusi, kelle edulood inspireerivad kindlasti paljusid. Samas, miks mitte, kutsuda kohale rahvast ka naaberriikidest?

 

Meelelahutuse osas arvesta tiimi üldise iseloomuga, sellega, mida te olete ühiselt varasematel aastatel juba teinud ja, mis parasjagu inimestele pinget pakub. Igasugused mängud on alati teretulnud, need pakuvad nii vaimset kui füüsilist stimulatsiooni. Loomulikult muusikud, tantsijad, mustkunstnikud jpm.

 
  • Auhinnad ja tunnustused. Suvepäevad on üritus, kus võiks tublimaid tiimikaaslasi nende saavutuste eest premeerida. See tõstab üldist moraali ning motiveerib ka teisi oma panuseid tõstma.

 

  • Võimalus panustada. Las inimesed saavad ka korralduslikust poolest osa. Mõnede jaoks on see väga oluline ning, nagu öeldakse, mitu pead on ikka mitu pead.

 

  • Transport ja ööbimine. Organiseeri lisaks majutusele kindlasti ka transport toimumiskohta (kui see just linnas ei toimu). Nii saavad kõik osalised 100-protsendiliselt lõõgastuda. Boonuseks, mis kindlasti paljudele korda läheb, oleks linnasisene transport, mis hiljem kõik kodutreppi viib!

 

  • Brändielementide ja firma logoga tooted, mida tiim saab nii üritusel kui ka hiljem kanda. Pusad, t-särgid, kruusid, saunarätikud, joped, seljakotid jms. See tõstab ühtsustunnet ja aitab firma brändi sümboolikal avalikus ruumis nähtav olla.

 

  • Fotoboks, kus kõik huvilised saavad pilti teha. Las turundustiim mõtleb välja ka ürituse jaoks eraldi teemaviite, mida saab sotsiaalmeedias kasutada ning firma toimetamistest sõna levitada.

 

  • Toitlustus. Viimane, kuid kindlasti mitte hapupiimane. Telli igaks ürituse päevaks kolme toidukorra jagu süüa. Menüü peab olema mitmekülgne ning arvestama allergiate, toidueelistuste ja sellega, kes sööb loomseid tooteid ja kes mitte.

 

Loe lisaks veel head nõu, kui Sul on plaanis end tiimiga veidi rohkem tuulutada ja võtta ette näiteks pikem reis mõnda välisriiki.


Kui Sul on tarvis abi rendimööbli- või tehnikaga, soovid oma suvist üritust Tallinna Lauluväljaku aladel korraldada, siis võta meiega ühendust!