Nipp 3: 6 sammu prioriteetide seadmiseks

Kuidas panna paika prioriteedid, kui sul on suur hulk ülesandeid ja kõik tunduvad väga olulised? Prioriteetide seadmine on vajalik oskus nii suurte projektide juhtimisel kui igapäevastel toimetustel. Järgmised 6 sammu on abiks prioriteetide seadmisel.

  1. Lifehack-4Koosta nimekiri kõigist ülesannetest ja tegevustest. Ära muretse järjekorra pärast, pane lihtsalt kõik kirja.
  2. Märgi kiireloomulised/vältimatud ning olulised ülesanded. See annab ülevaate, millised tegevused nõuavad kohest tähelepanu ja mis on küll oluline, aga võib valmis saada ka alles mõne tunni või päeva pärast.
  3. Hinda tegevuste väärtusi. Näiteks on üldjuhul prioriteetsemad klientidega seotud tegevused ning ettevõttesisesed tööd võib edasi lükata (näiteks kliendi kaebusega tegelemine versus koolitusmaterjali koostamine).
  4. Sorteeri võrdse tähtsusega tegevused ajakulu järgi. Üldjuhul soovitatakse alustada kauem aega võtvatest ülesannetest, kuid võid ka teistpidi teha, sest kiiremate ülesannete mahakriipsutamine annab lisamotivatsiooni ressursimahukamate kallale asumiseks.
  5. Vajadusel lükka osad tegevused edasi. Pärast ülesannete järjekorda seadmist vaata üle, kui palju sa reaalselt teha jõuad.
  6. Ole valmis selleks, et prioriteedid võivad muutuda. Hoolimata sellest ära kaota fookust ja proovi valmis saada asjad, millega oled juba alustanud.

Liitu uudiskirjaga ning saa edaspidi kasulikke nippe otse postkasti! Mine tea, millal nipp su päeva päästab.


Loe ka teisi kasulikke nippe:

Nipp 1: Kogu inspiratsiooni ja sorteeri ideid Pinteresti abil
Nipp 2: Kummipael aitab eemaldada kulunud peaga kruvi